İzlediklerim #10: Fringe

İzlediklerim serisinin 10. yazısında Fringe dizisinden bahsettim.

İzlediklerim #10: Fringe1 haftadan uzun bir süredir hasta olduğumdan dolayı ders çalışmaya biraz ara verip vaktimi yattığım yerden bir şeyler izlemeyle geçirdim. Hastalığın vermiş olduğu ağrı ve halsizlikle yatarken ders çalışmak hiç de verimli olmazdı değil mi? Her neyse, izlediğim şeylerden birisi de Fringe dizisiydi.

İzlemem için birçok tavsiye almama rağmen bir türlü izlemeye başlamamıştım. İzlemeye başlayınca da "İyi ki izlemeye başladım" dedim. Şunu belirtmek isterim ki, ilk bölümünü izleyince çok öncelerden bu bölümü seyrettiğimi fark ettim. Bu da beni diziye daha da çok çekti ki sizlere bu yazımı yazıyorum. 

Fringe, 2008-2013 yıllarında Amerikanın FOX kanalında yayınlanmış bir bilim-kurgu dizisidir. Başrollerde Anna Torv, Joshua Jackson ve John Noble üçlüsünün bulunduğu Fringe dizisi gizem ve bilim kurgu adına bizleri oldukça tatmin etmekte. İzledikçe meraklandıran bu dizide akıl almaz bilimsel vakalar yaşanıyor ve bu vakaları dizide günümüzün Einstein'ı olarak nitelendirilen Walter Bishop, oğlu Peter ve FBI'dan Olivia Dunham çözmeye çalışıyor.

Nasıl akıllarına geliyor bilmiyorum ama bu bilimsel vakalar sizleri daha da çok diziye bağlıyor ve bir sonrakini merak içerisinde bekliyorsunuz. Toplamda 100 bölüme J.J Abrams gibi kaliteli bir film yapımcısından sığdırılmış Fringe'ı bir hayli beğendiğimi söyleyebilirim. Yazıma devam etmeden öncesi sizleri dizinin tanıtım videosu ile karşı karşıya bırakıyorum.

Ne fragman ama! Benim Fringe için düşüncem, bir solukta onlarca bölümünün izlenebileceği, harika, kendisine çeken, meraklandıran bir dizi. Şimdiye kadar 14 bölümünü sıkılmadan izlediğimi ve bundan sonrakileri de büyük bir ilgiyle izleyeceğimi söyleyebilirim. Sizler de polisiye, gizem, bilim-kurgu gibi konuları seviyorsanız eminim ki Fringe dizisini de beğeneceksiniz. Diziye başlamayı düşünenler için önünüzde toplamda 5 sezon ve bu 5 sezonda 100 bölüm, 100 bölümün içerisinde birbirinden ilginç 100 olay sizleri bekliyor, iyi seyirler.

Yorumlar

Blogger: 12
  1. Bu tür dizi ve filmleri sevmiyorum ama yazdıklarını okuyunca belki izlerim dedim, fragmanı izleyince tekrar vazgeçtim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman siz sevdiğiniz türleri söyleyin ben de size belki birkaç tavsiye verebilirim.

      Sil
  2. Lisedeyken diziyi çok seven bir arkadaşın ısrarı üzerine sınıfça başlayıp okulda 3 sezon falan izlemiştik. Okul bitince tek başıma devam edemedim ama kesinlikle 3 sezonuyla bile favori dizilerim arasına girer Fringe.

    Şimdi yazını okuyunca bir fragmanını izleyince tekrar devam edesim geldi. Müziğini bile özlemişim. :))

    Keyifli seyirler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kalan 2 sezonu da izleyip keyfini çıkarmalısınız. Harika bir dizi ve etkileyici de bir müziği var.

      Sil
  3. Bilim kurgunun zirve yapmış hali. Valla ne yalan söyleyeyim bu diziyi izledikten sonra başka bir dizi o tadı veremedi bana. En son izlenecek dizilerden bir tanesi bence. Başka bir şey izleyemiyorsun çünkü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bilim kurguda zirve bir dizi. The X Files dizisi için Fringe'ın atası diyorlar bir bakın isterseniz. Şahsen ben o diziyi de izlemeyi düşünüyorum.

      Sil
    2. Fringe den sonra ilk bölümü izledim. Daha doğrusu izlemeye çalıştım. :). Yapamadim. Bende oneri de bulunayım bari. Black List. Etkileyici bir dizi

      Sil
    3. Sanırım Fringe sizi bayağı bir etkilemiş. The Blacklist dizisini izliyordum zaten. Hatta son bölümünü de izledim. Dediğiniz gibi etkileyici bir dizi ve ben bu diziyle ilgili birkaç satır yazı da yazmıştım, bakabilirsiniz.

      Sil
  4. Bitmesin diye son sezonunu çok idareli izlediğim dizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım diziyi epey bir beğenmişsiniz. Bittikten sonra ne yaptınız, benzer bir dizi bulabildiniz mi?

      Sil
  5. Fringe efsanedir. Bana göre bir ayrıcalıktır. Aceleye getirildi son sezonu. Yeniden başlasa herhalde rekor seyredilir.

    YanıtlaSil
  6. Dediğin gibi efsane bir dizi Fringe. Daha 3. sezonundayım, sonuna gelince fark ederim ben de o aceleyi. Ama son sezon diğer sezonlara kıyasla daha az bölüm içeriyor. 100 bölümde bitirmek için yaptıklarını düşünüyorum! Kesinlikle dediğin gibi, yeniden başlasa ve kadro da aynı olsa rekor seyredilir.

    YanıtlaSil

Ad

1. Cilt,1,100,1,1080P,1,11.22.63,1,12 Kızgın Adam,1,2018,1,4. Sezon,1,44. Çocuk,1,A Thousand Kisses Deep,1,Aksiyon Filmleri,3,Alcatraz'dan Kaçış,1,Alexa,2,Amelie,1,Analiz,1,Android,14,Android Haberleri,1,Android İpuçları,2,Android Uygulamaları,10,Animasyonlu İndirme Butonu,1,Anket,1,Antonio Banderas,1,Antremanlarla Matematik,1,Apk,2,Apk İndir,2,Arama Açıklaması,1,Arama Motorları,1,Araştırma,1,Arı,1,Ayrton Senna,1,Bana Dair,76,Base,1,Başarı,1,Başlık Efekt,1,Blog,2,Blog Keşif Etkinliği,1,Blog Nasıl Açılır?,1,Blogger,58,Blogger Eklentileri,18,Blogger Eklentisi,1,blogger haberleri,1,Blogger İpuçları,18,Blogger İstatistikler Widget'ı,1,Blogger Nedir,1,Blogger Sayfa Kaydırma Efekti,1,Blogger Sorunları,1,Blogger Tavsiyeleri,1,Blogger Temaları,6,Blogger Widget'ları,7,Blogger Yedekleme,1,Boks,1,Buton,2,camera,1,Can Dostum,1,Checker Gmail,1,Child 44,1,Chroma Keyboard,1,Cillian Murphy,1,Clev Note,1,CSS,2,Deadpool,1,Deadpool İndir,1,Diğer Kategoriler,10,Dinlediklerim,5,Dives İkon,1,Dizi,1,Dizi Replikleri,1,Drama Filmleri,3,Drop Caps,1,Duvar Kağıtları,1,Düşünce,1,Editörün Seçtikleri,4,Eklenti,2,Elementary,1,Etkileşim,1,Etkinlik,1,exi2.net,1,Fabrizio De André,1,Facebook,1,Film,6,Film İncelemesi,1,Film Puanlama,1,Film Replikleri,2,Filmler,6,First Character,1,First Letter,1,Flat İcon,1,Font,1,Forever,1,Formula 1,1,Forrest Gump,2,Frank Sinatra,1,Fringe,3,Galeri,5,Gary Oldman,1,Geçmişin Gölgesinde,2,Gerilim Filmleri,2,GetSiteControl,2,Google,2,Google Chrome,2,Google Fonts,1,Google Friend Connect,1,Google Plus,1,Google+,1,Google+ Toplulukları,1,Görsel,2,Guadalupe Pineda,1,Hayal Gücü Yüksek Sorular,1,Hayat ve Düşünce,1,Historia De Un Amor,1,HTML,2,Hugh Jackman,1,Instagram,1,Intoucheables,1,İcon,1,İkon Paketleri,1,İndex,1,İndir,4,İndirme Butonu,1,İnfografik,1,İstatistikler,1,İzlediklerim,20,Kalıcı Bağlantı,1,Kaliteli Blogger Eklentileri,1,Kaptan Amerika Kahramanların Savaşı,1,Kim Bu Semih,1,Kimdir,1,Kingsman: Gizli Servis,1,Kişisel Blog,9,Kişisel Yazılar,43,Kitap,1,Kullandıklarım,5,Launcher,1,Leonard Cohen,1,Logan,1,Logo Efekt,1,Lost in Translation,1,Material,2,Material Design,3,MeloCloud+ Music Player,1,Meta Açıklaması,1,Mijia Quartz Watch,1,Mim,10,Minimal Design,1,Mobil,2,Mobil Uyumlu Blogger Temaları,1,Muhammad Ali,1,Muhammad Ali Sözleri,1,Muhammad Ali'nin Hayatı,1,Müzik,7,Müzisyen,1,Nah Neh Nah,1,Nasıl Yapılır,5,Nasıl Yapılır?,3,Nedir,3,OGInstagram,1,Okuduklarım,2,Osmia Avosetta,1,Önemi,1,Öp Evlen Uçurumdan At,1,Özel Başlık Etiketleri,1,Paris'te Gece Yarısı,1,Paylaşım,1,PC,2,PC Uygulamaları,1,Peaky Blinders,2,Peppino Gagliardi,1,Pocket,1,Popüler Yayınlar,1,Radiogram,1,Radyo,1,Renato Carosone,1,Replikler,2,Repo Men,1,Resim ve Video,1,Resimli İndirme Butonu,1,Responsive,2,Robots txt,1,Rodrigo Amarante,1,Romantik Filmler,1,Root,2,Satın Aldıklarım,1,Schindler'in Listesi,2,Scroll Smooth,1,SEO,3,SEO Ayarları,1,Shareaholic,1,Shareit,2,Sherlock,3,Sherlock Holmes,1,Sıralama,1,Sinema,1,Site Haritası,1,Social Meter,1,Sosyal Medya,2,Soundcloud,1,Sözler,1,Spor,1,Sting,1,Tasarım,1,Tavsiyelerim,1,Teknoloji,1,Tema,1,Template Clue,1,The Blacklist,1,The Mentalist,2,The Mentalist Replikleri,1,The Pianist,1,Tom Hardy,2,Tozlu ve Yıkık Blog,1,True Detective,2,Tuyo,1,TVShow Time,2,Uygulama,1,Ücretsiz İkon,1,Üst Sıralara Çıkmak,1,Vaya Con Dios,1,Video,2,Videolar,1,Website,1,WhatFont,1,Woorank,1,Word Count,1,Wordpress,1,Xiaomi,1,Yabancı Diziler,9,Yabancı Radyo,1,Yardımlaşma,1,Yayın Ayarları,1,Yaz Tatili,1,Yazar Olmak,1,Yazı,2,Yazı Kutusu,1,Yazı Yazmak,1,Yıl Dönümü,1,Yıldız Sıralamalı,1,Yıldızlararası,1,Youtube,1,Ziyaretçi Trafiği,1,
ltr
item
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog: İzlediklerim #10: Fringe
İzlediklerim #10: Fringe
İzlediklerim serisinin 10. yazısında Fringe dizisinden bahsettim.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYpt4i_KMNhPUPTugnGOk_xzQ476bSZIjVmyTB533lRRs85YxvHKjI8sTrnFDuD12_PTH5oaT7FhUW_vVRsCakR7mzgy4qvOpLiBgsd8xa5h6oD0gbOxjo__vskPQeCgLa7HnvvTR2P_A/s640/%25C4%25B0zlediklerim+%252310+Fringe.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYpt4i_KMNhPUPTugnGOk_xzQ476bSZIjVmyTB533lRRs85YxvHKjI8sTrnFDuD12_PTH5oaT7FhUW_vVRsCakR7mzgy4qvOpLiBgsd8xa5h6oD0gbOxjo__vskPQeCgLa7HnvvTR2P_A/s72-c/%25C4%25B0zlediklerim+%252310+Fringe.png
Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
https://semihkececioglu.blogspot.com/2017/02/izlediklerim-10-fringe.html
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/
https://semihkececioglu.blogspot.com/2017/02/izlediklerim-10-fringe.html
true
3247702708061337910
UTF-8
Tüm yazılar yüklendi. Hiçbir yazı bulunamadı. Tümünü Gör Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazan: Ana Sayfa Sayfalar Yazılar Tümünü Gör BENZER YAZILAR Etiket Arşiv Ara Tüm Yazılar Bulunamadı Geri Ana Sayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisas Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan uzun bir süre önce Takipçiler Takip Et Premium STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Tüm kodları kopyala Tüm kodları seç Tüm kodlar kopyalandı Çalışmazsa CTRL+C kombinasyonunu kullan Table of Content